torsdag den 28. november 2013

28. november

jeg har lyst til at være sejlende beruset
med rødvinstænder, dårlig ånde og ukoordinerede dansemoves
sådan var i det i fredags, hele aftenen
snakkede med en mand der havde været udsendt til afganistan
det var en alvorlig samtale
kun undermineret af min egen velsignede fuldskab

i dag har jeg været vært til et forfatterarrangement
skulle interviewe en meget ung "digter"
vil hverken nævne navn eller titel på udgivelsen
af frygt for at denne post kunne komme frem på en google-søgning
(hahhaha, sikke en joke, der er ingen der læser dette alligevel)
digtene var dårlige, træge, lousy
et makværk,
nogle ville nok henfalde til den konstatering
svært at være entusiastisk vært
når man synes hele værket er det værste lort
nogensinde skrevet
det hele var lidt til grin
sikkert inklusiv mig selv
dårlig litteratur afføder dårlige spørgsmål
men sådan er der så meget

jeg drømmer stadig mærkelige drømme

senest:

jeg skulle dø
lovede min veninde at sige hej til hendes mor i det hinsides
jeg ville gerne have at min mor skulle komme og holde mig i hånden
mens jeg gled væk
men hun tog ikke sin telefon
og min søster havde fået kræft i hjertet

makabre drømme, abnorme drømme
scheisse

i morgen skal have have flere rødvinstænder
mere dårlig ånde
flere ukoordinerede dansemoves

Ingen kommentarer:

Send en kommentar