lørdag den 9. marts 2013

10. marts 2013

"Hvordan skal han slås ihjel? Skal han hænges? Skal han skydes en kugle for panden? Skal han slagtes med et sværd?"
"Det er skide makabert"
"Preach it sister! Hvordan skal han dø?"
"Jeg tror, jeg vil gå ind til ham med en håndgranat. Kigge længe på ham, med en stille bevægelse lægge håndgranaten på hans bord, og så ville jeg gå ud og lukke døren efter mig"
"Hm. Hvordan ser han så ud, når håndgranaten er gået af?"
"Han er sprunget i tusind små stykker. Hænger i loftet og på væggene. Men han kan stadig se mig"
"Aha. Det er et godt syn"
"Ja. Det er et godt syn"
"Ville du sige noget til ham?"
"Nu kan du sidde der. I tusind små stykker fra nu af og til evig tid. Sådan som jeg selv sad i tusinde små stykker foran dig for mange år siden. Og så ville jeg le en ond latter"


Ingen kommentarer:

Send en kommentar