onsdag den 1. januar 2014

1. januar 2014

min lejlighed ligner et bombet lokum
som om nytårsaften har brækket sig ud over hele stuen
med serpentiner i metervis, snackels, glas, mange glas, flasker etc
men det var en virkelig god aften
sådan en, hvor en gammel ven dukker op efter maden
og har taget en flaske gin med
så tre damer fik julelys i øjnene
vi kom til at snakke om nytårsfortsætter, der var mange gode. 

min vens nytårsfortsæt er at gifte sig med taylor swift
mine egne er (knap så optimistiske, men):

jeg vil gerne:

stoppe med at ryge i mit soveværelse

gå flere ture

spise mere hjort

drikke mere gin

drikke mere dyr rødvin

fortsætte med yoga

finde ro og retning i livet

rejse mere

skrive mere

lære at sætte mit hår op

lære at lave smokey eyes

gå i højere hæle

se downton abbey

smile mere

holde mine aftaler

købe blomster til mit hjem jævnligt

...

Opdateres måske senere


Ingen kommentarer:

Send en kommentar