torsdag den 26. december 2013

26. december

Jeg fik en morgenkåbe i julegave
den er jeg svært glad for

nu sidder jeg her
stadig med snot i næsen
i en meget hvid morgenkåbe og drikker kaffe
det er jo dejligt nok

sidste år på denne tid havde jeg et stort behov
for at gøre status over et år der var gået
jeg ville ønske, jeg havde det sådan
igen i år
jeg vil prøve alligevel

status 2013:

jeg solgte min sjæl til djævlen og anskaffede mig en smartphone

jeg fik måske en retning i det man måske kan kalde noget fremtidig karriere (med lidt god vilje)

jeg havde en fantastisk sommer med kærlighed og rejser

jeg fordybede mig i akademiske tekster i efteråret

….


det var vist dét

2 kommentarer:

  1. Dejligt med kåben og kaffen, fuck snot - god bedring (:

    - Anne

    SvarSlet
  2. Mange tak, Anne! Og ja, fuck snot. Det er en killer. Til gengæld burde alle anskaffe sig en morgenkåbe. Bedste beklædningsgenstand nogensinde. Godt nytår!

    SvarSlet