lørdag den 4. januar 2014

4. januar

Jeg trænger til at se noget hjerte-smerte-tvserie-shit
ikke fordi der er synderligt meget smerte i mit hjerte lige pt
jeg har ligget i min seng, alene i min lejlighed, de sidste mange nætter
og været oprigtigt glad for at ligge der alene
det sker ikke hver dag.

men der er ligesom noget over de der serier
felicity, grey's anatomy, dawson's creek,
girls, new girl, alt det der
som ligesom gør noget ved mig og den der følelse af at være
UNG og UKOORDINERET og UORGANISERET og … (etc)
at det måske faktisk er ok
at man ikke ved hvad man gerne vil
at alle ens søndage er uden mænd eller retning
men i stedet er fulde af tømmermænd, fysiske og moralske
at ens hverdage er uden en snert af karriere eller ambitioner
men i stedet er fulde af tvivl og ugidelighed

det er meget rart at glemme sig selv lidt
lade som om man er en del af det der teen univers
et sted i usa, hvor alle karakterer er ligeså tvivlsomme som en selv



7 kommentarer:

  1. Nanna jeg elsker stadig din blog! Meget!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak tak! Det gør mig så glad <3

      Slet
  2. Fantastisk indlæg. Min hverdag er godt nok også uden snert af karriere og ambitioner lige for tiden. Den gif med Leslie er en af mine favoritter!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, altså. Man kan jo ikke være ambitiøs hver dag og hele tiden.

      Slet
    2. Nej, men jeg er det stort set aldrig.

      Slet
    3. Vi kan stadig begge to nå at blive det på et tidspunkt. Du ved, engang ude i fremtiden.

      Slet
    4. Ja, helt sikkert. Der er masser af tid. Vi har ikke travlt.

      Slet