torsdag den 24. oktober 2013

24. oktober

jeg sov på sofaen i nat
det var ikke meningen
faldt bare i søvn med tøj og briller og det hele på
alt lyset tændt, QI i fjernsynet
hele natten
dagen bliver mærkelig
når man ikke sover i sin seng
det bliver lidt rodløst, alt sammen
så ved man ikke helt
hvad man skal gøre af sig selv

jeg kunne:

gå en tur
læse til forelæsningen i morgen
høre musik (hvad?)
gå i bad
købe ind
drikke et glas vand

meget andet

jeg bliver ked af det
når jeg kigger på billeder af min barndom
selvom min barndom var:

god
sjov
fredfyldt

jeg kunne godt tænke mig at holde videoaften
med madrasser på gulvet, pyjamas på kroppen
hele stuen lavet om til hule af dyner
puder og tæpper
sådan gjorde jeg i min barndom

jeg vil også gerne hoppe i en vandpyt
og ikke ane hvad der er op eller ned
om det er dag eller nat
mandag eller fredag
sådan kunne man miste tidsfornemmelsen
da man var barn



3 kommentarer:

  1. jeg vil rigtig gerne holde pyjamas-party med dig. imorgen?

    SvarSlet
  2. Øv, jeg har en aftale med damerne om en fredagsøl i morgen. Måske aflyser jeg. Jeg giver dig lige et kald med en update når jeg har været til undervisning, ok?

    SvarSlet