onsdag den 16. oktober 2013

16. oktober

Jeg har ondt i halsen og er ved at blive forkølet. Og så slettede jeg mit lortedigt, fordi jeg ikke kunne holde ud at se på det, og når jeg ikke selv kan holde det ud er der nok heller ikke andre der kan. Jeg sidder med min kaffe og min smøg, om lidt skal jeg tørre mit hår og på arbejde, det orker jeg ikke. Når jeg skal ud ad døren, vil jeg altid gerne være hjemme, men når jeg er hjemme ønsker jeg altid at være andetsteds. Jeg drømmer hele tiden om en ny lejlighed, hvor jeg kan have et kontor, eller bare et lille rum hvor jeg kan have et kæmpe skrivebord, fordi jeg tror det er der min kreativitet er. Den er i hvert fald ikke her. Her er der kun kvalme.

I morgen skal jeg aflevere de sidste ting fra sommerens glæder, så er mit hjem frit for minder fra sommeren. Måske kan jeg komme videre bagefter. Eller måske bliver jeg bare ked af det. Der er så mange ting jeg gerne vil sige, men alligevel ved jeg slet ingenting. Jeg prøvede at skrive nogle stikord ned:

Jeg er:

Skuffet
Ked af det
Sur
Usikker
Forvirret

Fordi jeg ikke ved hvad han tænker. Og fordi jeg heller ikke ved hvad jeg tænker.

Nå. Ja ja. Alle de ting man ikke ved.

2 kommentarer: