tirsdag den 4. marts 2014

4. marts 2014

jeg prøver at indhente min fortid
på facebook og i blogverdenen og den slags steder
men den svarer ikke tilbage, så jeg sidder lidt
med en følelse af at have forpasset en chance
det er som om jeg ikke længere kender mine venner
fordi jeg selv har så travlt med at være her og der og alle vegne
selvom jeg mest bare er i min lejlighed
bliver det bare sådan med tiden?
at man ikke kan følge med sin omgangskreds
det er sgu da det eneste, jeg har

den ene vil gerne have børn snart
den anden er taget ud at rejse
den tredje er milevidt fra, hvor jeg selv er
den fjerde har ondt i maven
den femte ved ikke hvor hun er på vej hen
den sjette er flyttet væk for good, måske
den syvende er svært travl og settled
resten ved jeg sgu ikke med

hvor er jeg selv?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar